رویدادها آرشیو خبر ها
جنجال شدید میان کونته و کاپلو

جنجال شدید میان کونته و کاپلو

روز گذشته انتونیو کونته سرمربی تیم یوونتوس در پاسخ به صحبت های فابیو کاپلو واکنش شدیدی نشان داد. کاپلو همیشه منتقد علنی کونته بوده است و بارها از سیستم 3 - 5 - 2 کونته انتقاد کرده و گفته کونته با این تاکتیک به جای پیشرفت در فوتبال، به عقب می رود.

وی همچنین چند باری هم به اینکه رقیب جدی در ایتالیا برای این یوونتوس نیست ایراد گرفته بود. چندروز پیش هم کاپلو در اظهار نظرهای کنایه داری باز گفته بود کیفیت سری آ خیلی پایین است و برای همین می باشد که یوونتوس در سری آ یکه تازی می کنه و در اروپا ضایع می شود

این صحبت ها باعث شد کونته روز گذشته بسیار عصبانی شود و جواب وی را بدهد:

" وقتی یک بزرگ فوتبال حرفی می زند، مثل اینکه ما همه باید تعظیم کنیم و بگوییم بله آقا . کاپلو جوری حرف می زند انگار ما در یک لیگ آماتور بازی می کنیم . از وقتی من مربی یووه شدم او دماغش را از وسط کار ما در نمی آورد . شاید هم آمار و ارقام من برای او آزار دهنده است "

" مربی های بزرگ دیگر یوونتوس مثل لیپی و تراپاتونی همیشه با احترام صحبت می کنند ولی کاپلو هر وقت مصاحبه می کند به ما بی احترامی می کند "

" اصلا کاپلو چکاره است که از من ایراد بگیرد ؟ او مربی روسیه است و بهتر است به فکر بالا بردن روسیه از مرحله ی اول جام جهانی باشد "

" از دوران لیپی و تراپاتونی مردم یک استایل فوتبال را به یاد دارند . ولی از دوران کاپلو ؟ تانکی از بازیکن های بزرگ و جام هایی که از یووه گرفته شد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: